SmartMessages

Älykästä viestintää kustannustehokkaasti 

Tee käyttäjän elämä helpoksi – yksi QR-koodi, kaikki tarpeellinen

Tarjoamme helppokäyttöisen ja monipuolisen palvelun, jonka avulla hallitset omaisuuttasi, tiloja ja viestintää vaivattomasti. Luo älykäs ja sujuva viestintä tilojen- sekä kaluston käyttäjien ja vastuuhenkilöiden välille. Tarjoa käyttäjälle kohteesta tarvittava informaatio – kaikki yhdessä paikassa.

Kohde voi olla esimerkiksi tapahtuma, asunto, julkinen tila, laite tai kone - sopii kaikkialle missä ihmisiä liikkuu. 

Helposti löydettävät viestintäkanavat eri tilanteisiin sekä dokumentit parantavat käyttäjäkokemusta. Tarjoat helpon väylän saada palautetta kohteesta. Ilman, että käyttäjän täytyy lähteä etsimään tietoja eri paikoista.


Miksi SmartMessages?

🔗 Älykäs viestintä – oikea viesti oikealle henkilölle

Ei enää oikeiden yhteyskanavien etsintää - varmista, että käyttäjä saa helposti yhteyden juuri oikealle taholle. Palvelumme avulla varmistat, että kohteen käyttäjä saa helposti ilmoitettua eri asioista aina oikeaan paikkaan.

  • Vastaanota vikailmoituksia, tarviketilauksia, huoltokuittauksia ja kehitysideoita – suoraan käyttäjältä juuri oikealle taholle.

  • Valikot voidaan halutessa suojata salasanalla – vain salasanan tietävät käyttäjät pääsevät käsiksi suojattuihin valikoihin.

  • Käyttäjä voi liittää valokuvia viesteihin – kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa

📁 Dokumenttien hallinta – tärkeät tiedot helposti saatavilla

Tarjoa käyttäjille pääsy kaikkiin tarvittaviin kohteen dokumentteihin:

  • Käyttöohjeet, pelastussuunnitelmat, vuokrasopimukset, pohjapiirrokset, tapahtumakartat, ohjelmat jne.

  • Tiedot tallessa ja helposti jaettavissa – yhdessä paikassa.

  • Dokumentit on helppo päivittää käyttöliittymän kautta

🔗 Linkitykset muihin palveluihin

Linkkien avulla voit ohjata käyttäjän myös muihin palveluihin:

  • Kotisivuille

  • Videolinkkeihin

  • Tai muihin ulkoisiin järjestelmiin

Kaikki helposti yhdestä palvelusta, valikoiden kautta.

⏰ Ajastetut muistutukset – pysy aikataulussa

Luo automaattisia hälytyksiä ja muistutuksia esimerkiksi:

  • Määräaikaistarkastuksista

  • Käyttötuntien raportoinnista

  • Toistuvista tehtävistä

Näin varmistat, että asioista menee tieto aina oikeaan aikaan.

📊 Raportointi – näe kokonaiskuva

Kaikki viestit ja kalustotiedot tallentuvat automaattisesti:

  • Vie tiedot Excel- tai CSV-muodossa

  • Seuraa huoltojen toteutumista, häiriöiden määrää ja tarviketilauksia

  • Näet kaikki viestit kohteittain, mitä palvelun kautta on välitetty
  • Analysoi, kehitä ja hallitse tehokkaammin

🔄 Integrointi – toimii myös osana nykyistä järjestelmääsi

Viestit voidaan liittää olemassa oleviin tiketöinti- ja hallintajärjestelmiin API-rajapinnan avulla.

✅ Valmiit QR-tarrat tai omat koodit

Paina QR-koodit haluamiinne pohjiin - me toimitamme sinulle koodiavaruuden. 

Voitte myös tilata valmiiksi painetut QR-koodit kauttamme - sinä päätät

Haluatko kuulla lisää?

Ota rohkeasti yhteyttä ja ylläty miten tehokas ja edullinen ratkaisu  – mietitään yhdessä miten tämä voisi auttaa Teitä.

Yhteydenotot: info@eomistaja.fi tai 040 190 3407

Tai jätä yhteystietosi, niin olemme Teihin yhteydessä_


Yhteydenottopyyntö:


Testaa miten palvelu toimii:


Käyttökohde esimerkkejä:

WC-tilojen käyttäjille

-Ilmoita siivouksen tarpeesta

-Ilmoita viallisesta laitteesta

-Ilmoita loppuneesta wc-paperista

-Siivouskuittaus

-Huoltokuittaus


Tapahtumakävijöille

-Tapahtuma-alueen kartta

-Ohjelma

-Ruokailupaikat

-Ensiapupisteet

-Pelastussuunnitelma

-Löytötavarat

-Anna kehitysideoita


Trukin käyttäjille:

-Ilmoita viasta tai puutteesta

-Kuittaa akun vesitys tehdyksi

-Huoltokuittaus

-Katso käyttöohjevideo 

-Tee työturvallisuushavainto


Kopiokoneen käyttäjille:

-Ilmoita huoltotarpeesta

-Tilaa lisää kopiopaperia

-Huoltokuittaus

-Käyttöohjeet


Asukkaille

-Ilmoita sähkölaiteviasta

-Ilmoita LVI-viasta

-Ilmoita piha-alueisiin liittyvästä ongelmasta

-Katso yhtiöjärjestys

-Huoltokuittaus

-Pelastussuunnitelma

-Vuokrasopimus