
Yritysten sisäiset löytötavarat
Hallitse yrityksesi löytötavarat järkevästi
Onko yrityksenne sisäiset
löytötavarat hallussa?
"Tuo löydetyt tavarat henkilökunnan nähtäville"

Miksi yrityksen löytötavarat hallintaan?
Asiakaspalvelu! Kun kirjaat kaikki löytötavarat järjestelmään esimerkiksi aulapalvelun toimesta, niin henkilökunta näkee reaaliajassa mitä tavaroita on löytynyt ilman etsimistä.
Helppo saavutettavuus! Saat yrityksesi sisäisille näytöille tai intranettiin näkymän yrityksesi tiloista löydetyistä tavaroista. Ei ladattavia sovelluksia tai rekisteröitymisiä. Asiakaspalvelunne näkee myös kaikki löytötavarat yhdestä paikasta.
Laki! Saat sähköisen kirjanpidon, joka täyttää lain asetuksen vaatiman 6§ kirjaus velvollisuuden löytötavaroista.
Tehokkuus! Sovellus on todella helppo ja nopea käyttää. Kerrot vain mitä löysit ja tallennat. Yrityksen tavaroiden palautuminen omistajille tehostuu.
Automaatio! Löytötavarat poistuvat julkisesta näkymästä kun tavara ilmoitetaan noudetuksi. Jos tavaraa ei noudeta 3kk kuluttua ilmoituksen jättämisestä, niin tavara poistuu näkymästä automaattisesti.
Kustannustehokkuus! Kun neuvottelutiloihin unohtuneet laturit saadaan palautumaan tehokkaasti omistajilleen, niin yrityksenne säästää turhissa hankinnoissa.
Turvallisuus! Ei henkilötietojen tallennusta (GPDR). Valokuva tallentuu aina ylläpitäjien sisäiseen käyttöön, mutta voit päättää julkaisetko sen henkilökunnallesi vai et.
Kustannustehokas! Edullinen kuukausimaksu per toimipaikka. Pyydä tarjous.
Tyytyväisiä Asiakkaita
Löysin palvelunne kautta kadonneet hanskani. Oli helppo käyttää. Kiitos!
Juha S
Helsinki
Vau! Hienoa, että tätäkin puolta kehitetään. Toivottavasti saatte palveluunne enemmän toimijoita.
Mari T
Tampere
Sormus löytyi :) Luulin, että se ei tule enää ikinä löytymään. Hienoa, että suomalaiset ovat rehellisiä.